Alla inlägg den 17 december 2010

Av ulla lundstedt - 17 december 2010 08:11

  

Trött trött trött.....stressad stressad....

Endast 1 vecka kvar till julafton och så mkt jag måste / vill / hinna med innan dess.

I förrgår for jag runt fick tag i julklappar till tjejerna

i Sandviken. Paketet måste iväg samma dag för att hinna fram i tid.

Jobbat som en galning hemma - kastat o kastat....

Idag går hela em åt till annat...

Inväntar önskelista från Morris Beppe så jag kan handla hem detta innan det tar slut i affärerna....

Handla mat etc, göra köttbullar, frestelse, omeletter som vi brukar ha.

  

Lilla Julafton brukar Manuella komma med Vilja o Saga - kul.

I år blir vi inte såmånga hemma julafton.

Patric med familj stannar denna jul kvar i Sandviken.

Manuella m fam firar jul hos Markus mamma.

Adam o Therese antar jag firar sin jul hos Anette o Lotta.

Hos mig kommer Niclas, Bella, Lina, Hasse, Josefina, Benne, Morris o Beppe.

Tror eller minns nog inte vi vartit så få tidigare.

Kan förhoppningsvis bli mysigt, lugnt o skönt för alla

parter.

Till syvene o sist är det väl trots allt Barnens Jul....

Nu svichar jag vidare.....

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards