Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Trots!

Av ulla lundstedt - 1 juli 2010 15:42

           

             

 

Idag har jag trotsat både sol och bad.  

Det ska mkt till vad gäller mig-knäppt - jag vet.

Skiner solen och det är badväder MÅSTE man ut o ner till havet-sjukt.

 

    

Cornelia fyller 6 år den 10 juni och idag var jag runt på stan för att hitta presenter. 

    

 Gick bra - köpte som jag brukar, även entill Elvira.(Tröstpresent-ler).

  

 

Som vanligt handlat litet mer än jag förutsatt mig - skit vilket.

Man fyller bara 6 år en gång!

 

  

Nu ska det bara skickas iväg - och det kostar!

Sånt finns inte på kartan vid shoppingen - vilken överraskning haha

 

Köpte även pelargonier till balkongen.

De jag hade innan vissnade fortare än kvickt.    

 

Värmer steker utanför.

Balkongen och alla fönster är vidöppna - inte en vindfläkt.

Svetten rinner i pannan.  

Känns konstigt att då sitta här inomhus och skriva ..    

Klockan är redan sen em och nu känns det inte vara läge cykla ner till badet.

 

Irriterad att jag ökat i vikt!

Skulle ta på mina älsklingsbrallor då jag upptäckte att de visserligen gick att knäppa men magen hängde över linningen.

Fan i h-e!  

Allt är ju så himla gott på sommaren!

Trivs inte med mig själv då jag får mage.

Går jag upp i vikt sätter det sig nästan allt på magen.

Det farliga ! fettet.

Inte mer "soppande" för min del i vilket fall - får skippa bröd, pasta, socker igen.

Fåfäng? -Ja !    

Vill vara rädd om hälsan - oxå...

Suck!

  

 

Nu ska jag ta en kaffe tror jag..  

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulla lundstedt - 10 juni 2015 11:16

Det var verkligen länge sedan jag skrev blogg. Råkade halka in på min bloggsida o tänkte jag skriver ner några rader. Väntar på sommaren ska anlända med full kraft - idag är det sol o fint i varje fall. Morris ligger i hängmattan då han är sko...

Av ulla lundstedt - 18 augusti 2013 17:11


  En impulsiv handling fick mig plötsligt sitta här igen.    Helt oplanerat. Egentligen håller jag på att sortera alla dvd jag har betr min tatergrupps uppsättningar samt manus som jag lagt ner på cd. Det får väl va så länge.   Mkt har ...

Av ulla lundstedt - 23 juli 2012 09:37


     (KLICKA GÄRNA PÅ BILDEN)   Idag hade jag - igår - absolut bestämt mig för att börja mitt nya liv ! 1. Kaffe, samt en halvtimmes promenad . 2. Stretcha samt maggympa. 3. Direkt in i duschen, väldoftande hudkräm, kläder dvs morgon toile...

Av ulla lundstedt - 21 juli 2012 14:19

     LANDON ett litet nytillskott i familjen -erna! Mitt 3:e b-b-barn!    gammelfarmor      -    Landon farfar  Niclas                                                      
                           nyblivna pappan Adam ...

Av ulla lundstedt - 18 juli 2012 18:07

Fy så trist väder det är! Idag har jag kännt mig riktigt deppig faktiskt... Har inte varit utanför dörrarna på hela dagen...stööön! Dammsög - sedan slängde jag mig i soffan o läste ut min bok. Blev rekommenderad en av vännerna på kal...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards